Excuse me? en het camping gefuhle - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van anthonia - WaarBenJij.nu Excuse me? en het camping gefuhle - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van anthonia - WaarBenJij.nu

Excuse me? en het camping gefuhle

Door: Jet

Blijf op de hoogte en volg

30 Januari 2007 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Excuse me? En het camping gevoel

Zo nou de eerste week zit erop, de kop is eraf!! Wat een week, wat een week!! Je denkt goh leuk ik ga naar Londen, gezellig met Engelse werken. Nou vergeet het maar bij Marriott Park Lane hor... Polen, Russen, Pakistanen, Hongaren, Portugezen, Amerikanen en Australiers. Na deze week is wel gebleken dat Ivo en ik beter engels spreken dan de gemiddelde allochtoon daar. O ja haha ik ben nu eigenlijk natuurlijk ook een allochtoon. Maar jullie hebben mijn punt vast wel. Wat ik deze week voornamelijk heb gezegd is: Excuse me, what did you say?? Doe ff normaal zeg... wat een gedoe. De gasten zijn namelijk ook Arabieren die komen met hun vrouw. Echt gezellig, helemaal gehuld in burka, ja daar kan je een leuk gesprek mee hebben.... God god drama.
Ik hoor ook ongeveer elke dag van Walter (Pool), Jet you look so Irish! Don’t you think she looks Irish? You do look so Irish to me. Ja Walter je bent niet voor niets Pools zullen we maar zeggen.
Al met al kan je wel onwijs lachen met die gasten hor, ze zijn namelijk helemaal knetter gek. Volgens mij zijn alle Oost blokkers dat wel. We zijn gewoon gezellig allochtoon met zijn allen!
De gemiddelde werkdag hier is zo’n 10 uur per dag en dan ook 10 uur flink aanpoten. En aangezien ik het menu nog niet uit mijn hoofd ken mag ik alleen nog maar tafels debrasseren. Normaal zou ik dat vet irritant vinden maar ik vind het eigenlijk wel prima, kan ik een beetje kijken hoe het allemaal werkt. Iedereen is vet behulpzaam, behalve de chef tijdens de service. Ik mag best zeggen dat het dan een onwijze paardelul is die teveel naar Gordon Ramsey heeft gekeken, zodra de service voorbij is is het gewoon een onwijs lache gast die elke keer vraagt of ik aan drugs kan komen... Klein probleempje chef????

Op dit moment, na gewoon een 6 daagse werkweek, hebben Ivo en ik drie dagen introductie. Dat is zo fucking saai!! Onverstelbaar! Waarna we straks weer een 6 daagse werkweek hebben, voorlopig nog geen vrij dus.. Dat is klote want dan loop je over Oxford Street met het kwijl in je mond en een brandende pinpas. Gelukkig beschermt Ivo me voor mezelf (heb nog niet eens een horloge gekocht netjes he?). Als ik namelijk de Zara ofzo binnen wil hoor ik een hele grote zucht, dat wil wel genoeg zeggen toch? Een gemiddelde wandeling over Oxford Street gaat zo: ‘Jet kijk naar links!’ ‘Wat, hoezo wat is daar??’ (ben niet nieuwsgierig aangelegd wil alleen maar alles weten) ‘Blijven kijken je ziet het zo..’ ‘Zeg nou wat is daar, de bus staat ervoor!’ ‘Nou rechts was net de Swatch winkel waar we voorbij liepen en we keren niet om! Ik bescherm je voor jezelf’ Hmmmm thanks, denk ik...
Wel lopen we alle dure winkels binnen, om te kunnen zeggen dat als een ienemiene verkoopstertje giechelend komt aanhuppelen ‘nee bedankt, ik heb de nieuwe collectie van Armani al binnen’ Hahaha, alsof ik dat ooit zou kunnen betalen, maar dat weet zij lekker niet!!
Maar waar had ik het over.. Oja die introductie, nou dat is dus wel echt vet saai. Het houd in dat ik ongeveer een uur of 7 per dag naar hetzelfde moet luisteren. En dat is dat Marriott gewoon weg fantastisch is!! Blehh Amerikaans gezeik, net of je 7 uur lang Tell Sell zit te kijken! Om ondertussen te denken, waar is de drank ik overleef dit niet!! Wat wel leuk is dat je allemaal andere mensen ontmoet, het is namelijk niet in ons hotel maar een andere Marriott net aan de andere kant. Grosvenor House, wat echt bizar groot en mooi is!! Dus dat maakt het nog wel redelijk draagelijk allemaal. Ik moet wel zeggen dat er bij Marriott wel gezellige mensen werken, ze zijn allemaal behulpzaam en vriendelijk: Welcome to the Marriott family!!

Mijn kamertje begint ook al wel te wennen hoewel ik echt een bizar camping gevoel hierzo heb! Pisstraal douche, met je handdoekje en shit over de gang.. Jawel echt iets voor mij dus dat begrijpen jullie wel... Vorige keer liep ik de badkamer in lag er een bos haar van hier tot Tokyo!! Ieeuuwww kokhals kokhals.. nou verlies ik ook haar duh maar dit is echt bizar smerig en no way dat ik dat opruim. Jij begrijp? Maar zelf doet dat kind het ook niet, fantastisch. Snappen jullie nu een beetje mijn camping gefuhle? Nog even op mijn tanden bijten. O ja Mi.. het is wel te hopen dat we aan de kant van de huizen komen te zitten waar ik nu zit dan hebben we draadloos internet! Anders voel ik me helemaal zo afgesloten van de fucking buitenwereld.
Ik had trouwens allemaal leuke foto’s gemaakt voor op deze site, zijn de foto bestanden te groot!! Kan ik ze gewoon niet plaatsen! Volgens Ivo moet ik dan ff fotoshoppen opslaan onder een ander bestand formaat bladiebladiebla.. Ivo heb je mijn haarkleur al gezien? Ik ben tomato blond en een doos met computers!
Ondertussen zit alweer een verhaal van weet ik het hoelang te schrijven, deze anderhalve week is wel vet snel gegaan! Londen bevalt me ook wel, dus dat gaat wel lukken deze vier en halve maand. Het is alleen zo’n raar idee dat in Nederland het leven ook gewoon verder gaat, nou zal er in Sland niet zo veel veranderen. Maar toch... Iedereen kap met je leven en wacht totdat ik weer terug ben ja!? Dankewel.

Nou ik laat snel weer wat van me horen en dan hoop ik ook met foto’s...
Hele dikke kus van die rooie Irish woman uit London

  • 30 Januari 2007 - 19:44

    JeZus:

    Hahahaha,

    Ge-wel-dig! Ik ben blij dat je het zo naar je zin heb jettiej. Sland zal inderdaad niet veel veranderen, dat doet het de afgelopen 10jaar al niet..

    Have fun en binnenkort laat ik (laten wij) onze brandende pinpassen even afkoelen ;)

    Dikke kus Saartje xx!

  • 30 Januari 2007 - 19:54

    Gabriëlle:

    Hey girl!

    Klinkt allemaal weer goed! Lekker druk! Weet zeker dat je die horloges toch nog wel gaat kopen, dus best goed dat iemand je nu nog ff tegenhoudt!! Komt goed!

    In Sland gaat het inderdaad gewoon z'n gangetje, mocht er iets gebeuren, don't worry, we keep you posted!

    Hele dikke kus

  • 30 Januari 2007 - 20:16

    Michele + Fam.:

    Hee lieve Jet.
    Ik zal je de situatie even voorleggen:
    Michele zit achter de computer, Jet dr bericht te lezen: SCHATEREN van het lachen.. 'pap, mam, nieuw bericht van Jet'.
    pap is zo nieuwsgierig dat hij meteen mee komt lezen. Vervolgens zitten pap en mi keihard te lachen achter de computer waarop mam zegt: 'kunnen jullie het voorlezen want ik wil het ook weten!!'..
    We eindigen dus met de hele familie achter de computer!

    HOU ONS OP DE HOOGTE!
    We zijn blij dat je het zo naar je zin hebt!
    Dikke kus Michele en haar papa en mama :D

  • 31 Januari 2007 - 08:54

    Deborah:

    hahaha jetje! hier in hellevoet gaat het leven wel gewoon door hoor!! Ik werd van de week gefeliciteerd met het feit dat ik zwanger zou zijn! oja? ja! Pfff tlijkt sland wel hier!

    Meis ik vind het super om je verhalen te lezen! geweldig!

    laat die engelse(enzo)maar ff een jetpoepie ruiken!
    kan je wel toch!

    kussie

  • 31 Januari 2007 - 11:31

    Manuela:

    Heee girl!!
    Ik heb echt zitten lachen om je verhaal! Tis ook echt gewoon op de 'jet-wijze' geschreven, schitterend! :D
    Dat je nog geen centjes hebt uitgegeven vind ik heel netjes van je hihi maar ik ben dr zeker van dat dat nog wel gaat gebeuren hahaha
    Hier alles zn gangetje, heb gisteren mn beoordeling gehad op mn stage: een 9!! Vet grappig want ze zijn echt niet lief ;) Mja vrijdag mn laatste dagje en dan kan ik weer ademen :p
    Nou meis werkse weer die 6 daagjes, ik kijk nu alweer uit naar je volgende verhaal!!
    Hele dikke kus van mij
    XXXXXXXXX

  • 31 Januari 2007 - 12:22

    Annelies:

    hey, jetje echt geweldig leuk om dit allemaal te lezen en ben blij dat je het naar je zin hebt... Echt lachen jou verhalen!Het spookt echt steeds door me hoofd dat ik langs wil komen...met de rest...maar wanneer?Bijna jarig he, zonder ons...Maar met je paps en mams he? Ik lees alles wel weer!xxx

  • 01 Februari 2007 - 10:30

    Esther:

    he liefie!

    nog even een mini berichtje voordat ik zelf weer wegga om heerlijk hier in NEDERLAND nog eventjes mijn laatste centjes te gaan verdienen.

    superleuk om te lezen, ach, het went allemaal wel snel he?

    ik moest vooral echt zo hard lachen om je laatste zin, toen ik vorige keer in frankrijk was, had ik dat ook echt zo erg. maar geloof me: je komt terug: en er is hier echt NIETS veranderd....

    liefie ik ga snel, ik lees je verhalen wel weer!

    (en het wordt nu toch wel echt tijd om het eerste horloge te kopen toch?...)

    kusje!

  • 01 Februari 2007 - 19:08

    Lies:

    heey liefste!
    Leuk je jetty-verhalen weer even te lezen, heb ik wel gemist hoor! En je hebt de kleur van je site ook maar even aangepast aan je haarkleur, haha! Maar volgens mij ga jij wel een top tijd krijgen zo te horen.. ik hoop dat het bij mij ook snel leuker gaat worden. Heb je mijn mailtje nog ontvangen?

    Denk aan je, scheet! love, lies

  • 02 Februari 2007 - 00:34

    Vince:

    ja dat is ff andere shit weet dat je het kan (ook het geld uitgeven) be the one you want to be and the world will change but you"ll be strong hou van jou dikke kus
    vince

  • 02 Februari 2007 - 12:10

    Linda:

    Hey liefje!!
    Fijn om t lezen wat je allemaal mee maakt, op deze manier ben je toch nog een beetje bij ons...
    Ook via de computer kun je me laten lachen... Haha!

    Gisteren m'n nieuwe collega's ontmoet, een goede eerste indruk.
    Maandag echt beginnen, best spannend!
    En verder... Nog helemaal in Love!!!

    Mis je moppie!
    Geniet ervan als je ouders er zijn en maak er een echt Jets avontuur van!
    Dikke knuffel van mij xxx

  • 04 Februari 2007 - 20:51

    Mothersevenmountains:

    Ha die Jet,
    Moest van Manuela even je site checken, want zei ze, zo leuk.... Heb inderdaad gelachen om je verhalen. Geniet lekker nog even met je ouders! Deze stage gaat je lukken, zeker weten.

    Groeten van Gerda, Eddy en de rest van de seven mountains

  • 05 Februari 2007 - 10:52

    Elise:

    Hey Jettie,

    Hoe is het?
    Al een beetje Londen onveilig gemaakt hahaha..

    Ben blij dat je het naar je zin hebt!!
    Wij zitten in de boekjes te neuzen dus je ziet ons snel denk ik..

    Dikke kus je nicht

  • 05 Februari 2007 - 11:00

    Gonnie 5-2-07:

    Ha die Jet, fijn dat je het naar je zin hebt. Jammer dat je nog geen tijd heb gehad om te gaan shoppen. Ik wil je ook van harte feliciteren met je 21ste verjaardag. We zien je gauw. Een dikke kus van ons allemaal.

  • 05 Februari 2007 - 11:01

    Maantje:

    GEFELICITEERD GIRL!!!
    Yeah 21 jaar en dat vieren in Londen! Hihi geniet ervan met je pappie, mammie en sister!
    Kusje

  • 06 Februari 2007 - 13:10

    MICHELE:

    Hee Jet!
    Ben jij ook te bereiken in Londen?
    Weet jij al iets meer over je rooster voor het weekend?
    Hoop snel wat van je te horen!

    BYE BYE! kusje mi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2007

The big countdown

02 Juli 2007

Where is the bomb?

25 Juni 2007

Pechvogel van de week

22 Juni 2007

Le Cirque de Marriott

13 Juni 2007

de laatste keer....

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 24004

Voorgaande reizen:

19 Januari 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: