Moulin Rouge and birthday party - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van anthonia - WaarBenJij.nu Moulin Rouge and birthday party - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van anthonia - WaarBenJij.nu

Moulin Rouge and birthday party

Door: Jet

Blijf op de hoogte en volg

06 Februari 2007 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Een hele goedemiddag gewenst lieftallig en trouw publiek van mij. Ik heb deze week weer een heleboel meegemaakt, dus ik hoop dat jullie nu goed zitten met een kopje thee of een biertje want het zal wel weer een ellendig lang verhaal worden!! Terwijl ik dit schrijf zit ik met een kop vol snot en een zere keel want ik heb mezelf een bizarre verhoudheid op de hals gehaald!!

Nou ik heb dus afgelopen week heerlijk ontbijt gedraaid! Echt fantastisch, niet dus... Ik heb ook mijn ander floormanager ontmoet: Bosco. Nog nooit zo’n luie Indier meegemaakt, goeie god wat een drama. Eerst heb ik een half uur uit moeten leggen dat mijn naam echt met een J is en niet met een Y, waarna hij een half uur lang lachend elke keer zei ‘not yet hahaha’. Ja hahaha, dijenkletser..... Maar goed hij peerde hem elke keer waardoor Lina en ik samen het ontbijt deden. Eerst moet ik altijd beginnen met iemand een very good morning wensen (meen dr geen reet van maar dat zijn bijzaken), waarna ik met mijn Tell-Sell-breakfast-verkoop-verhaal begin. Ik kan je vertellen daar verveel je mensen mee, maar ja Marriott standaarden zijn er om mensen te vervelen. Na een kwartier Tell Sell spelen kan ik eindelijk vragen of mensen iets van koffie willen, dat moet ik drie keer vragen omdat ze natuurlijk zwaar afgeleid of geirriteerd zijn van mijn verhaal over dat buffet.
Dit doe ik zo’n tachtig keer op een ochtend, ja daar gaat mijn humeur van op vooruit! ’s Avonds zouden we staff party hebben met als thema Moulin Rouge. Iedereen praat er al over sinds ik een stap in de happy family heb gezet dus werd verwacht dat ook ik zou komen. Geen tijd gehad om een speciale outfit te kopen dus dat werd dan maar mijn leuke halter sigletje met een grote bling ketting. Feesten in Engeland gaat wel iets anders dan in Nederland. Als je er in Nederland over na gaat denken om te gaan stappen is het feest in Engeland al bijna klaar, en is iedereen to wasted and snogging fucking everyone! Maar hup ik naar dat feestje met heel de bups.. kan je zeggen dat als je net ergens twee weken werkt een staff party best een beetje raar is omdat je dan nog niemand kent. De helft was al dronken toen ze binnen kwamen omdat ze zich anders niet durfde te vertonen in hun outfit.... Pussy’s! Om er maar een beetje tussen te passen ging ik maar vol gas aan de Peroni (heerlijk Italiaans bier, jawel bier). Ik had mijn dikke-tieten-bh aan gedaan met als gevolg dat ze bijna uit mijn sigletje vielen! Erg fijn als je ff staat te babbelen met de General Manager, wat een echte Engelse is en dus vrij preuts. Details zullen we maar zeggen. Rond elf uur hield ik het wel voor gezien (het begon al om 8 uur het feestje??!!), ik moest ook weer om 6 uur beginnen, wat natuurlijk bij voorbaat al een ramp zou worden. Geloof me dat was het ook, bij iedereen kwam de alcohol lucht je tegemoet. Bij mij natuurlijk niet want ik drink niks ;-) nou oke bijna niks.. Zijn er al mensen die me geloven? Jammer hor.
Al met al was het een gezellig feestje, hoop er nog een te hebben voordat we weggaan want dan wordt het helemaal een groot feest. Dan kan ik ook als een dolle de zaal door hollen om met iedereen te drinken en praten.

Renee a.k.a Snee was ook aangekomen, dus zijn we gezellig uiteten geweest vrijdag. Ik was nog steeds niet bij gekomen van de staff party maar dat zijn wederom details. Ik wilde echt op tijd naar bed gaan maar dat werd pas weer half 12. Ik ben maar met deze goede voornemens gestopt want dat gaat toch niet werken.... De volgende dag zouden me ouders komen dus dat was wel een leuk vooruitzicht, dit maakte het ontbijt ook wel wat draagelijker.
Zaterdag avond zijn we lekker uiteten geweest met z’n vieren, dat was wel lang geleden. Mama en Saar waren helemaal kapot en gingen om 8 uur al weer terug naar het hotel. Papa en ik vonden dat wel erg vroeg dus zijn we nog maar even naar de plaatselijke pub geweest. We hebben ongeveer vijf keer het ‘laatste dan’ biertje genomen, jawel was erg gezellig. Mijn vader geeft mij de schuld dat we zo laat weg gingen en ik hem.... het is gewoon niet verstandig als we samen weggaan want we gaan nooit meer naar huis!
Eigenlijk komt het erop neer dat ik heel de week gewoon brak dat gruwelijke ontbijt heb gedaan met een bloed humeur van hier tot aan Timboektoe. Echt gezellig typje ben ik!

Je 21ste verjaardag vieren in Londen is wel een beetje improvisatie, moet ik zeggen. Mama en Saar hadden hun hotelkamer voor mij ‘versiert’, een slinger en een hoopje ballonnen. Mijn verjaardagstaart was een chocolade koekie, jawel improvisatie! Gelukkig was iedereen van jullie zo lief geweest om kaarten en kado’s mee te geven, dus voelde ik me ook wel heel jarig. Allemaal heel erg bedankt daarvoor!! Heel de dag heb ik met een 21 button gelopen, want ja daar kwam ik natuurlijk niet onderuit.
We zouden vandaag de toerist uitgaan hangen en dan de echte Chinese toerist: overal foto’s van maken. Mijn moeder is daar vooral errug goed in!! Dus wij als Chinees family naar de Big Ben, House of Parlement en in de London Eye. Stiekem vond ik het wel leuk om de Chinees tourist uit te hangen daarzo...hihi. Eigenlijk wilde we ook nog naar Buckingham Palace om even naar de queen te zwaaien en te roepen ‘how are you love, cheers’. Maar dat zat er ff niet meer in, want als toerist zijnde heb je het erg druk namelijk met foto’s maken. We zijn daarna naar Covent Garden gegaan en hebben we wat gegeten. We zaten met twee Schotten aan tafel, je schuift namelijk gewoon bij iedereen aan, dus dat was wel erg lachen. Een van die Schotten moest voor zijn werk vaak naar Nederland en dan verbleef hij Brielle, heel bizar. Pap en ik gingen aan de sausages, Saar een vette burger en mijn verstandige moeder nam een salade met kip.
’s Avonds gingen we met Renee/Snee, Pris en Ivo tapas eten in All Bar One, wat echt onwijs gezellig was (ik had mijn button nog steeds op!! En genoeg Peroni). En toen floep, de dag was al weer voorbij.... Een geslaagde birthday party kan ik wel zeggen.

Vandaag zijn we begonnen met een echte Traditional English Breakfast bij Garfunkel’s (weet je nog vince?), geloof me daar kan je heel de dag op teren. Vandaag heerlijk geshopt op Portobello Road, echt onwijs leuk. Ik heb niet eens wat gekocht netjes he!! Maar ik moet zeggen dat ik daar vaker heen ga want ze hebben onwijs leuke winkels. Ze verkopen daar ook de beste cupcakes van London zo’n beetje dus die ga ik vanavond met de meisjes lekker op peuzelen met een koppie thee.
Papa, mama en Saar zijn net weg. Dus zit ik hier maar in weer in mijn remi.... Ik heb echt twee onwijs leuke dagen gehad en ik vind het jammer dat ze weer weg zijn. Maar ze hebben nog lang niet alles gezien dus dat is een mooi excuus om nog een keer te komen!!

Trouw publiek mag ik u weer hartelijk bedanken voor de aandacht en ik hou jullie op de hoogte
Dikke kus van de Dutch Girl (meisjes bedankt!)

  • 06 Februari 2007 - 17:31

    Monique:

    He Jet! Heel erg gefeliciteerd met je verjaardag! Fijn dat je een leuke dag hebt gehad! Je hebt weer een hoop leuke dingen meegemaakt!
    Succes van de week!
    X Mo.

  • 06 Februari 2007 - 17:50

    Rosanne:

    He lieve jet,
    Gefeliciteerd nog! Beetje laat, maar better late than never!
    Wat super dat je ouders en je zus er waren, wat een fun.
    Hang in there, wat betreft ontbijt staan! Word wel beter, hoop ik!
    dikke zoen

  • 06 Februari 2007 - 17:58

    Michele:

    OH IK WIL OOK!
    nog even en ik kom eraan!
    Ik hoop zo dat we een paar dagen samen nog kunnen chinezen, naja, je snapt wel wat ik bedoel.. want al die punten die jij nog wil zien: Die moet ik ook zien! Jaha!
    Doe de groetjes aan Simon en zaterdag kom ik je een dikke verjaardagszoen brengen!
    kusje mi

  • 06 Februari 2007 - 21:31

    Miranda:

    Hai lieffie,

    zo te lezen heb je het best naar je zinnetje.
    Nog hartstikke gefeliciteerd, is me helemaal ontschoten maar hier is het nogal een beetje hectisch.
    dikke kus van Miranda.

  • 06 Februari 2007 - 22:20

    Manuela:

    Aahhhh dat shirt staat je zeker goedddd :p sexy hoor :-)
    Loop je nog voor #&$ met ons op je borst hahaha grapje :D
    Leuk dat je verjaardag naar je zin is geweest!! Ik heb dr zaterdag al 1 op je gedronken, zal het a.s. zaterdag nog een x doen dan hihi!
    Blijf zo lekker positief pop dan kom je er wel!!
    Dikke kus

  • 07 Februari 2007 - 15:44

    Gaab:

    Hey lief,

    Kan me niet herinneren dat ik ooit niet op je verjaardag ben geweest! Maar nu dan! Goed te horen dat je toch nog een leuke verjaardag hebt gehad (vrijwel onmogelijk zonder mij natuurlijk, maar dat terzijde)! Nee hoor, gekheid!

    Het shirt staat je inderdaad super! Succes weer met het vroege opstaan en ben benieuwd naar je volgende verhalen!!

    Oh ja, kreeg trouwens op m'n kop thuis dat ik je niet namens hen had gefeliciteerd, dus bij deze als nog een dikke verjaardagskus van Ilsa, Nico, Aad en Jan!

    xxxx

  • 07 Februari 2007 - 18:08

    Lianne:

    He meis,

    Nog van harte gefeliciteerd!! Enne ik blijf lezen hoor. Lijkt net of ik van die blaadjes aan het lezen ben.. Haha

    xxx

  • 08 Februari 2007 - 14:40

    Laurine:

    Lieve schat...
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Zo te horen vermaak je je al een stuk beter, gelukkig maar :)!!
    Mis mn unit girl wel hoor... maar als je terug bent moeten we die heerlijk pakjes peuken maar weer eens goed gaan benutten!!

    Have fun meis... en je verhaaltjes zijn heerlijk om te lezen.. dus ga zo door :)!!

    Liefs Lau

    Ps. Nog steeds geen nieuw horloge?! Pff hoe kan dat nou...?! Ben je ziek ofzo?!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2007

The big countdown

02 Juli 2007

Where is the bomb?

25 Juni 2007

Pechvogel van de week

22 Juni 2007

Le Cirque de Marriott

13 Juni 2007

de laatste keer....

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 24017

Voorgaande reizen:

19 Januari 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: