Kwalitatief Uitermate Teleurstellend - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van anthonia - WaarBenJij.nu Kwalitatief Uitermate Teleurstellend - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van anthonia - WaarBenJij.nu

Kwalitatief Uitermate Teleurstellend

Door: Jet

Blijf op de hoogte en volg

12 Februari 2007 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Kwalitatief Uitermate Teleurstellend

Zo begon deze week... Ik heb namelijk met fucking Stalin in female vorm gewerkt!! Even ondertiteling voor jullie: Stalin is een van mijn shiftleaders Nato. Nah nah wat een mens, volgens mij zit ze onder de drugs ofzo want ze is echt helemaal knetter gek. Het enige wat ze woensdag en donderdag heeft gedaan is mij afzeiken, en dan ook echt afzeiken. Echt goed voor mijn zelf vertrouwen.... Dat was echt serieus gedaald tot diep onder het vriespunt. Ik kan ook zo goed tegen kritiek, ja niet dus! Volgens mij vind ik mezelf gewoon te goed haha! Ben ik ook, weet ik, dank je. Maar jullie begrijpen daar dacht ik een paar dagen geleden wel anders over. Gelukkig was Gordon Ramsay vrij anders had ik denk ik een breakdown gehad ofzo.
Ik had een behoorlijke pep talk nodig en misschien zelf ook maar een beetje drugs om het allemaal te trekken. Daar komt dan het liefste vriendje van de wereld in beeld, nah ja in ieder geval aan de telefoon. Deze zegt na ongeveer een kwartier mijn getier aan te horen over dat walgelijke mens precies de dingen die ik wil horen. En na een half uurtje was mijn depressie eigenlijk omgezet in pure woede. Nou word ik niet snel kwaad maar zij drijft mij tot het randje van een gruwelijke explosie. Het minpuntje is dat ik er natuurlijk pas net zit en dus moeilijk kan zeggen: ‘Luister is domme Rus dat je er bent! Ik geloof niet dat je het helemaal begrijpt hoe het werkt en tegen wie je het in godsnaam hebt! Dus beter ga je heel snel uit mijn gezichtsveld voor ik je naar dat Rusland terug schop!’ Ondertussen nog een paar cholera’s erin gooien.... Pfff nee, jammer joh dat ken dan weer niet.
Nee ik zou haar wel even een klein Dutch poepie laten ruiken. Ze was namelijk niet te spreken over mijn menu en wijn kunde (spoort niet want ik had echt goed geleerd), dus ik dacht ik zal je krijgen kreng. Op dit moment ken ik alle voorgerechten, hoofdgerechten en de 23 wijnen per glas volledig uit mijn hoofd!! Ik weet hoe het wordt gemaakt en ik kan de wijnen zelfs met jaartal noemen! Haha!
Vrijdag en zaterdag was het kittig druk, gewoon volledig vol geboekt. Jetteket heeft zich honderd slagen in de rondte gewerkt, het meest verkocht en de meeste tips opgehaald (ondertussen natuurlijk heel de menukaart op ratelend). Zo eat this bitch! Die zit!
1 for the Dutch, 0 for the Rus! Nah ze kreeg met pijn in haar hart eruit dat het wel redelijk was gegaan. Nadat ik van al mijn tafels complimenten had gekregen over de service. Ik kan je vertellen ik lachte me een scheur in mijn broek, dat begrijpen jullie natuurlijk ook wel.
We hadden afgelopen vrijdag en zaterdag een jongen van het uitzendbureau werken, dikke stront is zelfs nog sneller! Wat een drama, dat vond Andrew (chef) ook dus die heeft flink lopen tieren. Hihi fantastisch. Toen Julie (mijn chinese collegatje) aan hem vroeg of hij misschien in de mogelijkheid was om toch iets sneller het bestek te poleren want we hebben het NU nodig! Gaf hij een diepe zucht en zei dat hij al zo snel ging als hij kon. Wederom lachte ik me een scheur in mijn broek toen ik Julie dr gezicht zag toen hij dat zei. Toen ik met mijn uitdrukking kwam van: Even fat shit is faster! Werd ik natuurlijk zelf aangekeken of ik vroeger van de commode was gevallen. De Nederlandse humor valt nog steeds niet geheel in goede aarde.... Dus mam ik twijfel nu stiekem aan het feit of jij me vroeger echt niet op mijn hoofd heb laten vallen! Je heb me wel met windkracht 10 tegen de garage deur van de buren aan laten fietsen toen ik 8 was ofzo. Nog bedankt daarvoor.
Zaterdag is Michele ook eindelijk aangekomen, heel de reutemeut is nu compleet. Lianne is nu ook Londen maar die heb nog niet gezien. Maar goed lieve Michele zou op blijven tot ik thuis was, nou had ik ook haar beddengoed dus kon ze moeilijk naar bed gaan... Details. Even midden in de nacht nog even lekker zitten kletsen, ik kreeg een onwijze vreet kick dus heb meteen haar oma dr snoepjes buit gemaakt. Oma van Michele was erg lekker dank u wel!
Zondag zouden we gaan winkelen, toevallig waren Reneetje en Pris ook vrij dus gingen we met heel bups naar Knightsbridge. Dat duurde natuurlijk weer een godsganse eeuwigheid voordat iedereen zover was ‘O moet nog even plassen!’. Je kent het wel. Een beetje windowshoppen op Knightsbridge, niemand heeft namelijk nog zijn salaris gehad dus de portomonnees worden angstvallig vast gehouden. Aangezien ik te lijmen met een nat vloeitje heb ik toch maar dat ene leuke truitje gekocht bij de H&M, Renee en Pris hebben hetzelfde probleem! Iedereen had trek dus een klein hapje gehaald bij Leon, wat een heel gezond klein tentje is. Toen zagen we bij toeval het Hotel Chocolate, een welverdiend chocolade walhalla. Saar je had het serieus moeten zien! We mochten proeven, maar natuurlijk als je zo aan dringt. Goddelijke witte chocolade! Ik denk dat we het er unaniem over eens zijn dat het een goede vervanging is voor sex. Vince als ik terugkom zal ik wel flink aangekomen zijn hahahaha.
Ik Ivo gebeld: ‘Waar zit je?’ ‘Bij de Wetherspoon met heel de gang’. We komen eraan! Stierf van de dorst dus een Peroni zou er wel in gaan, of twee of drie. Was super gezellig. Ik ben erachter gekomen dat mijn head chef houdt van ‘windowshoppen’ op de wallen om vervolgens alle hoeren gek te maken dat ze te duur zijn. Iedereen bleef erin dat is het enige wat ik erover kwijt zal laten! Het ging dus wederom weer helemaal nergens over, heerlijk! Derk zou naar Earls Court komen want we gingen bij de Griek eten. Was weer heerlijk, maar ik mis dan toch wel het zonnetje en een krakkemikkig stoeltje om op te zitten. Stap je weer buiten, is het raining cats and dogs. Daar gaat je vakantiegevoel.... Onze dorst was nog steeds niet gestild dus hup naar de pub, Nicky was ook klaar met werken dus die kwam ook. Nou we hebben 1 biertie kunnen drinken en toen ging de toko al weer dicht... Hmmm ben nog steeds niet gewend aan de Engelse uren, volgende keer maar niet uiteten maar rechtstreeks naar de pub!
Een van de concierges van mijn werk was ook in die pub, de Australische Sean. We hebben met hem Induction gehad, super lache zo’n down under boy! Vond het ook wel heel stoer om te kunnen zeggen: ‘he ik zie een bekende even gedag zeggen’. En dat in Londen, wat ook bijna niet groot is..
Deze week begon als Kwalitatief Uitermate Teleurstellend maar einigde onwijs gezellig! Ik ga nu even mijn was uit de droger halen, huisvrouw die ik ben! Haha nou dat is ver te zoeken, verder wordt alles voor me schoongemaakt! Heb ik goed geregeld zeg ik persoonlijk!

Dikke kus van een wereldburger
Ps. Laurine ik heb van Vincent voor mijn verjaardag een horloge gekregen dus ik heb mijn verslavings shot al gehad! Ik denk dat het aan het eind van deze maand wel weer is uitgewerkt!

  • 12 Februari 2007 - 14:09

    Maantje:

    Heee lief chickie!
    Niet zo'n leuk begin van je berichie! :( Geloof me er zijn meerdere van dit soort mensen op de wereld (mijn stage :s) Blijf je zelf lekker bewijzen dan komt ze er wel achter dat je natuuuuuurlijk de allerbeste bent hahaha je bent van Nederlandse bodem.. duh!! :p
    Had ook al via Vinnie gehoord van je horloge... leuk hoor!! Moet je wel ff foto van maken en op je site knallen natuurlijk :D
    Nou lief, kijk uit voor die Rus en keep up the good work!!
    Kusje

  • 12 Februari 2007 - 14:19

    Laurine:

    Haha heerlijk lieverd... ben benieuwd hoe die dr uitziet :)!!
    Wat een heerlijk verhaal weer. Maar kan me voorstellen dat je dat mens terug wil schoppen naar Rusland, pff wat denkt ze wel niet joh!!
    Ben blij dat je het buiten dat om naar je zin hebt! Ik ben lekker aan t leren voor statistiek en HP... heerlijk :)!!
    Schat hou je taai en alvast een Happy Valentine's Day...:)!

    Liefs en een dikke kus!

  • 12 Februari 2007 - 14:49

    Rosanne:

    He meissie,

    Wat een stom wijf! Laat je niet gek maken he, en laat haar inderdaad een poepie ruiken, ik weet dat je het kan!

    Vroeg me al af, waarom al een tas en een shirt gekocht maar geen horloge....maar ja hoor! Die is in de pocket!

    Je verdere week klinkt super gezellig, en ben een beetje jaloers dat je met zoveel andere meiden in Londen zit. Komen jullie een keer naar Schotland om te shoppen, duurt maar 6 uurtjes hehe.

    Nou werk ze weer voor de rest van de week. Ik ga nu even mijn menu en de wijnen leren....

    dikke zoen

  • 13 Februari 2007 - 16:17

    Lianne:

    He meis,

    Die chocola he, waar mee kan ik dat vergelijken, ga ik meteen in Nederland op zoek:P!
    Haha, nee hoor meis, eet jij ook maar voor mij.. Enne die nederlands humor komt nog wel hoor, w8 maar tot je weg bent, dadelijk zegt iedereen het daar!

    kus lian

  • 15 Februari 2007 - 13:16

    Gaab:

    Goed te horen dat je week toch nog leuk is afgelopen. Dat scheelt weer!

  • 15 Februari 2007 - 13:24

    Gaab:

    Nou dat ging dus niet helemaal goed. Druk een verkeerde knop in en mijn tekst is weg, nee ook best lastig allemaal!! Maar goeie afsluiting dus! Met die Rus komt 't wel goed, kan jij allemaal aan, dat weet ik zeker! Hoe is het eigenlijk met die vieze trien waarmee je die unit deelde? Is die nu definitief vertrokken?

    Nou.. Heel veel succes weer de komende dagen en we horen je wel weer!!

    Dikke kus

  • 18 Februari 2007 - 19:16

    Meggie:

    Jettie...kleine smurf van me...ik ben ook niet blond ofzoww...in mijn mailbox natuurlijk je waarbenjij.nu maaaaaarrr uiteraard uiteraard wis ik de hele bumps inclusief de waarbenjij adressen FEEST! Maar gelukkig, je mailtje bood uitkomst. Jezus wat een verhaal johh van die Stalin Truus!!! Niet te doen...daar zou k mijn maniese depressie zo weer van terug krijgen haha Hier in Paris/ Disney is t leven rustig..t werk is ronduit BORING, k heb een manager die t tous les jours druk heeft met Joost mag weten wat en collega's die bijna allemaal boven de ouderdoms grens leven..jaja allemaal heeel fijn. Daarnaast is blond hier t 5e wereld wonder. Echt niet te doen...je hoeft als blondie maar de trein in te stappen of je hebt hordes praat graage fransen aan je ass hangen...echt ONGEHOORD!!Maar goed k zou liegen als k zou zeggen dat ik het niet naar mn zin heb, t is ook best gezellie...ik woon hier in een soort skotel maar dan anders. T is een park met allemaal huisjes waar allemaal jongeren wonen die voor Disney werken. Ik slaap op een kamer met dat meisje uit A'dam. We hebben een hele NL groep "ontmoet" dus dat is opzich wel feest. Tjahh wat zal ik er verder over zeggen...k vind t vrij rottig dat ik tot nu toe elke dag AM shifts draai..dit belemmerd mij in mijn bewegingsvrijheid haha...laats wel met mn mami naar Parijs geweest maar Marie mis gelopen..duss binnenkort in de herkansing en proberen te meeten met lieve rover en liesje. Lieve Jettie, k mis je echt heel erg en die andere kleine rovers ook...k kan niet wachten totdat k jullie allemaal weer in mijn armen kan sluiten op terugkomdag...hou je taai en geef Mich, Nee,Pris en alle andere skeeten een dikke kus van mij Loveeee Meggie

  • 21 Februari 2007 - 09:28

    Gonnie:

    Ha die Jet, laat die russische troel de ... krijgen. Gelukkig gaat alles nu weer goed. Jammer dat je weinig geld hebt om te gaan shoppen. Groetjes en tot de pasen want dan komen wij naar swinging Londen. Groetjes van ons drieën.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2007

The big countdown

02 Juli 2007

Where is the bomb?

25 Juni 2007

Pechvogel van de week

22 Juni 2007

Le Cirque de Marriott

13 Juni 2007

de laatste keer....

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 24009

Voorgaande reizen:

19 Januari 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: