Homo bar, Cheers en keuzes maken - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van anthonia - WaarBenJij.nu Homo bar, Cheers en keuzes maken - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van anthonia - WaarBenJij.nu

Homo bar, Cheers en keuzes maken

Door: Jet

Blijf op de hoogte en volg

21 Februari 2007 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Een hele goededag gewenst aan u Nederlandse bevolking, ik hoop dat u er goed voor zit om een verschrikkelijk boring verhaal te horen....
Want om heel eerlijk te zijn heb ik helemaal niet zoveel meegemaakt, ja nee echt ik meen het serieus! Deze week bestond uit werken en werken.
Ivo zijn ouders en broer waren er wel afgelopen weekend. Hele aardige mensen, we zijn vrijdag wezen lunchen voordat Ivo en ik moesten beginnen met werken. Wij hebben altijd geluk. ’s Avonds kwamen zijn ouders en broer eten in het restaurant en Nato had ze in mijn wijk gezet. Weet je wat bizar was trouwens, dat ik gewoon sommige dingen van de kaart niet kon uitleggen in het Nederlands!! Heel vaag gevoel is dat! Het was vrijdag ook echt niet normaal druk gewoon, zo’n dag dat je tot half 8 echt niemand heb zitten en binnen vijf minuten zit de toko vol. Zo’n dag was het dus, het zweet stond op me rug. Ivo moest service lopen (eten wegbrengen naar tafels) dus hij zweette overal!
Ik had een heel erg leuk echtpaar uit Ierland zitten, sowieso is dat Iers al voor geen meter te verstaan maar na een fles wijn ken je helemaal geen touw meer aan vast knopen! Dat vrouwtje was serieus maar twee turven hoog, als mijn pa daar mee zou gaan dwerg werpen zou hij wereld records verbreken. Op het moment dat ik haar nog wel redelijk kon verstaan had ik haar beloofd om naar de kamer te dragen als ze teveel had gedronken. Hahaha dat moet je mij natuurlijk maar een keer laten zeggen en ik ziek je dr de rest van de avond mee!! Haar man deed er dan nog even een schepje bovenop, fantastisch gewoon! Na het eten gingen ze wat in de bar drinken (hadden ze voor het eten ook al gedaan) dus ze hadden hem aardig zitten. Toen die Ier de rekening van 400 pond ging tekenen, liep ik naar de tafel toe: ‘Love would you like me to carry you upstairs?’. Het was of ik naar mijn moeder zat te kijken die teveel heeft gedronken. Ze kon niet ophouden met lachen met dr twee turven hoog. Haar man stond erop om voor mij een biertje te kopen, maar ja ik mag niet drinken on the premises. Hij naar Nato, diep beledigd dat het niet mocht. Nato kon wel lachen om heel de situatie, had ze nog nooit meegemaakt. Komt die man terug met de medeling dat ze hier allemaal van de pot zijn gevallen omdat ik niks mag drinken. Geeft hij me tien pond en ik moest hem op zijn hart drukken dat ik daar een biertje of twee van zou kopen. ‘Oke maak je geen zorgen die tien pond komt goed terecht’. Ben ook echt te lijmen met een nat vloetje ;-). Ik was nog zo stom om het bijna in het fooienbakje te gooien toen Nato erop stond dat ik het zelf zou houden. We zouden na het werk sowieso een biertje gaan halen met Ivo z’n broer dus dat kwam wel goed.
Even een biertje halen om half 1 ’s nachts is trouwens nog een hele opgave. We gingen eerst met zijn allen naar Ruby’s (daar was ook de staff party), moesten we gewoon tien pond entree betalen. Ik mijn puppy gezicht opgezet: ‘aaaahh please we have been working so hard today’ knipper, knipper... Weinig succes, stond je niet op de gasten lijst dan moest je tien pond betalen. Nou fucker weinig kans dat ik dan naar binnen ga om nog net het laatste biertje te kunnen drinken voor fucking 10 pond. Het enige wat ik wist wat nog open was de homobar. Nou daar wilde de jongens nog niet eens dood gevonden worden. Maar na twintig minuten lopen gingen ze toch ook overstag... En ik maar: ‘het valt niet zo op joh dat het een homobar is, nee echt niet’. Haha weinig kans! Julie, Nato en ik waren de enige vrouwen in een overvolle homokroeg! Dat had dus als gevolg dat ik de gehele avond ACHTER Ivo heb gezeten en gelopen en Julie bij zijn broer om zijn moest hangen. Want stel je voor... Maar toen het moment was aangebroken dat een homo stel naast me elkaar flink zaten af te lebberen, dacht ik zelf van dus... Vind je best lief maar ik hoef niet zo dicht op jullie geile uitspattingen te zitten, zal maar zeggen. Ik ben er ook achter gekomen dat in de dames toiletten (die ze godzijdank wel hadden) de toiletbril op een of andere vage wijze altijd omhoog staat.....Dan denk je dat je met je Nederlandse open-minded-heid toch wel alles heb gezien. Nadat we een bier of vier op hadden en de jongens anderhalf met de billen dicht geknepen hebben gezeten zijn we naar huis gegaan. Was weer een doele boel geweest.

Zondag was ik lekker vrij, eerst eens even naar het internet cafe hier naast geweest want dat van mij valt er vijf keer per seconde uit!! Gemaild, thee, croissantje ja ik zorg wel goed voor mezelf hor, maken jullie je maar geen zorgen. Daarna ging ik Michele ophalen bij Le Meridien, ze was om drie uur klaar dus konden we nog wel wat leuks gaan doen. Sta je daar dan om drie uur, Michele niet te bereiken dus... en toen zag ik met grote gele letters staan: ‘CHEERS’. Goh zou dat een kroeg zijn??? Jawel lucky myself, tot ik ging bestellen geen Peroni... Ballentent. Een of andere vreemde vent naast me zei dat ik dan een Fosters moest nemen, ‘taste a bit like it’. Nah ik vertrouw ook altijd iedereen, doe dan maar een Foster. Lekker biertje, bedankt voor de tip. Maar ja aangezien er altijd op mijn voorhoofd sta dat: ik-graag-wil-dat-er-tegen-mij-gepraat-wordt, begon deze man een verhaal tegen me af te steken. Na een halve seconde wist ik dat die man Chris heette (praat toch een stuk makkelijker) en dat hij uit New York kwam (netwerken!!). Melenie uit Nieuw-Zeeland stond daar achter de bar en we hadden een gezellig feestje zo met zijn drieen. Chris was er heilig van overtuigd dat aan het eind van de middag heel de kroeg mee zou doen, natuurlijk Chris glibberige Amerikaan die je dr ben. Ik Michele bellen: joh zit bij Cheers met Chris. Ze dacht dat ik er Pris zat (gehoor apparaatje nodig hor), dus ik kreeg een hele aparte blik toen ze binnen kwam. Ze had natuurlijk al wel een kwartier gesprek gemist, wist nu ongeveer heel Chris zijn leven, dus begonnen we maar overnieuw. Chris was heel blij dat het feestje was uitgebreid naar een vierde persoon. En wij waren heel blij want Chris betaalde al het bier (toch op kosten van de zaak). Rotzeg! Maar we moesten nog even winkelen dus na 3 bier hebben gedag gezegd, Michele nog snel even dit bijzondere moment op de foto gezet en toen hup gaan winkelen.

Maandag zouden Michele en ik heel cultureel gaan doen, Michele heeft namelijk een heel groot ‘to-do’ lijstje (Notting Hill, Big Ben, London Eye, Victoria&Albert museum, British museum etc etc) wat het liefst binnen twee weken wordt afgewerkt... We waren allebei vrij en omdat het deze week fashion week in London is geweest hebben ze in de National Photo Gallery een speciale voorstelling. Ik bedoel natuurlijk tentoonstelling dat snapte jullie natuurlijk wel. Het voordeel is dat bijna alle culturele dingen gratis zijn in London, behalve de National Photo Gallery.... 8 pond entree vanwege deze speciale tentoonstelling. Aangezien we natuurlijk nog geen cent, of eigenlijk pence, salaris hebben gekregen en ’s avonds uiteten zouden gaan met Lianne, hebben we afgesproken dat we erheen gaan als we ons salaris hebben. Maar we wilden wel echt cultureel doen! Nog even dat gevoel vasthouden pfff dat is niet heel erg makkelijk. De pub of het museum... Dilemma’s, dilemma’s.
We zijn toen maar heel cultureel door China town heen gegaan, het was die dag ervoor Chinees nieuwjaar geweest dus alles was versierd. Wel echt helemaal top! Dat stond trouwens ook op Michele haar to-do lijstje maar ze moest werken. Heb ongeveer twee volle dagen aangehoord hoe verschrikkelijk dat wel niet was! We gaan volgend jaar wel weer terug met Chinees nieuwjaar, kan ze het alsnog afvinken! Omdat we natuurlijk geen geld hadden voor het museum heeft Michele maar een nieuwe tas gekocht en ik zit zwaar te azen op een heel leuk jurkje. Winkelen of een museum....
’s Avonds uiteten met Lianne was onwijs gezellig!! We hebben elkaar echt al dik een jaar niet gezien of gesproken maar het was ofdat ik haar die dag ervoor nog had gezien. Lekker pizza gegeten (daar zitten echt groenten in, dus vitamines!) en ongelooflijk veel zitten lullen. Michele dr tand brak af toen ze een stukje kip er tussen uit pulkte! Geloof me die toko was te klein, ze wist dat dit zou gaan gebeuren en was bijna niet kwaad! Tandarts van Michele verberg u maar heel erg goed want ze is op oorlogs pad. Het was natuurlijk best wel sneu maar stiekem moest ik ook wel erg lachen om Michele, leek wel of ze op een cactus ging zitten hahaha. Toen kwam ze met het briljante idee om nog even naar de Hems te gaan in Soho. Jawel het kind is de volgende vrij hor! Ik moest om 6 uur ’s ochtends beginnen en Lianne om 7 uur ’s ochtends. Kom maar met deze briljante ideeen als we later mogen beginnen.
Ik doe er trouwens al bijna 3 dagen om dit stukje te schrijven aangezien ik echt een overvol progamma heb nu ik elke dag vroeg klaar ben. Het is trouwens wel echt een hel zo vroeg beginnen, om tien uur ben ik gewoon nog steeds niet wakker! Maar na een dubbele espresso kan ik wel redelijk functioneren en om half 3 ben ik op mijn best, want ja dan mag ik bijna naar huis! Gelukkig alleen morgen (donderdag) nog en dan nog 4 dagen sluit, jawel mag heerlijk 7 dagen werken deze week, en dan weer weekend.
Heb trouwens ook met michele mijn starbucks ontmaagding gehad, ik was er nog nooit geweest (tot grote verbazing van Michele). Peroni of koffie.... maar ik moet zeggen de mokka cappocino is wel errug lekker!

Ik zit dit stukje even te bekijken en ik begon met het feit dat ik eigenlijk niks te vermelden had! Hahaha ik heb nooit wat te vertellen, maar dat wisten jullie natuurlijk allang.
Nu is mijn verhaal toch wel echt ten einde gekomen, ik zal julllie op de hoogte houden van mijn homopub avonturen en alles wat daar omheen gebeurd.

Allerliefs uit Londen,
XxxX

  • 21 Februari 2007 - 17:42

    Linda:

    Hey liefje

    Je vermaakt je prima zo t zien... Denk aan je! Wanneer kunnen we langs komen? We willen natuurlijk wel onze belofte nakomen!

    Dikke knuffel van mij!

  • 21 Februari 2007 - 19:28

    Lianne:

    Hey mop, het was idd heel erg gezellig! Heel snel voor herhaling vatbaar haha.. Hoop dat ze je niet te veel afbeulen in het hotel en dat je nog een beetje kan genieten van je vrije uurtjes. We spreken elkaar snel. liefs, Lianne

    Ps. Hoop dat alles goed is afgelopen met Michelle!?

  • 21 Februari 2007 - 21:23

    Rosanne:

    Haha, inderdaad niet veel te vertellen! Maar leuk om te lezen. Jullie moeten naar de homoclub gaan als jullie die homo bar zo leuk vonden!
    G-A-Y, te funny.

    Werk ze weer, meis! Leuke mensen he, Ieren?

    Ga wel cultureel doen hoor, de musea in Londen zijn gaaf!

    Dikke zoen

  • 21 Februari 2007 - 21:47

    Maan En Nel:

    Heeej chicka!
    Hebben samen zitten lachen hier hoor, geniet echt van je verhalen!
    Die biertjes daar gaan dr ook wel in he? Hihi
    Nou wij gaan morgen ff Utrecht onveilig maken, stelt natuurlijk nix voor bij Londen ;-)
    Dikke kus voor jou van ons X

  • 21 Februari 2007 - 22:06

    CHAOS:

    Jeetje Jet! Wat een chaos jouw verhaal, het staat echt op chronologische volgorde, maar gelukkig beleven we de stad ook zo!
    besef je je wel dat mijn ouders jouw verhalen ook lezen en dat ik er met al je verwijzingen niet zo geod vanaf kom met al dat bier en shoppen?! ;-)
    Volgende week gaan we ECHT naar een museum!
    mi

  • 23 Februari 2007 - 15:35

    Anita:

    Tjonge Jet, Jij vermaakt je wel he? Niks te beleven maar niet heus...ga eens met Mi naar een museum (hoef ik er niet meer heen haha) -xx-

  • 23 Februari 2007 - 19:35

    Lies:

    Schatje, je verhalen zijn echt top! Jij gezellig met je biertje in de pub, ik zie het echt al voor me! Ben echt blij dat je het zo naar je zin hebt! Ben altijd gewoon helemaal vrolijk na het lezen van die verhalen van je.. mis ze 's avonds wel een beetje hoor. Normaal gingen we altijd aan het einde van de dag even babbelen over de dag enzo..maar nu hou ik je verhalen bij over het internet (ook leuk!). Met mij gaat het ook goed, dat frans gaat nog steeds niet echt top.. maar goed aan het socializen enzo;) Mail je snel weer een x!
    Love,xxx lot

  • 24 Februari 2007 - 14:29

    Annelies:

    Erg leuk om te lezen al die verhalen, en ja wanneer mogen we nou langskomen?xxx

  • 24 Februari 2007 - 19:02

    Ed En Anneke:

    He,die Jet
    Hier een berichtje vanuit Boskoop.Van lies je site doorgekregen,leuk om je verhaal te lezen.Je hebt het goed naar je zin, fijn voor je.Wonen jullie naar je zin?Zoeken jullie elkaar vaak op? dat miste Liselotte wel,de gezellige babbels...
    Nou jet het allerbeste en de groetjes aan alle bekenden.
    Vele groetjes van Ed en Anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2007

The big countdown

02 Juli 2007

Where is the bomb?

25 Juni 2007

Pechvogel van de week

22 Juni 2007

Le Cirque de Marriott

13 Juni 2007

de laatste keer....

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 62
Totaal aantal bezoekers 24015

Voorgaande reizen:

19 Januari 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: