Update van een domme doos - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van anthonia - WaarBenJij.nu Update van een domme doos - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van anthonia - WaarBenJij.nu

Update van een domme doos

Door: Jet

Blijf op de hoogte en volg

21 Maart 2007 | Verenigd Koninkrijk, Londen

hahaha heb ik weer, ik een verhaal geschreven op mijn computer vergeet ik het op mijn stick te zetten!! Ben ook zo klever!!
Ben ook altijd zo lekker afhankelijk van internet.

Maar ik zal even een kleine update geven, dat andere verhaal komt volgende keer wel weer.
Hier gaat alles goed, lekker druk bezig met mijn werk. Ik heb zelfs al naar mijn project gekeken! Daar houd het verder ook wel mee op...
Ik loop op mijn werk flink te pushen om vrij te zijn met het feestje van opa en oma. Gaat de goeie kant op maar het is nog steeds niet zeker. Mijn restaurant manager heeft nu een persoonlijke stalker!!
Gister ben ik onder het mom van het feestje van opa en oma nieuwe kleren gaan kopen. Een super sophisticated pak gekocht bij de H&M. een grijze met krijt streep, ja echt heel leuk. Voelde me Supervrouw!! Ik weet niet wat het is met mijn geld hier, maar de kraan staat vol open en ik roep heel hard 'loop maar leeg!!!'. Nu is hier het ook allemaal niet zo goedkoop.... Smoesjes smoesjes ik weet het!! Ben blij dat ik Mi heb, die is wat dat aangaat heel verantwoordelijk. Helaas is Bar er nu dus is er niemand die me aan kan kijken met zo'n blik van 'heb je dat echt nodig??'. Mijn vader zegt altijd over mijn moeder dat ze geen handen heeft maar alleen een haak om dr tas aan te hangen! Geloof dat ik dat wel heb overgenomen.. haha runs in the family.

Mijn Ivotje van twee meter gaat vanavond voor een paar daagjes naar huis. Heeft hij helemaal zin in en hij laat mij gewoon in mijn remi achter!! whehh niet leuk. Overleven we ook wel weer.

Vanavond ga ik koken voor Lianne, gewoon pasta daar kan weinig fout aan gaan. Keuken prinses ikke!!
Ik stuur nog wat foto's mee van Holland Park, super mooi park. En het uitzicht vanuit mijn kamertje.
Morgen weeer heerlijk werken... O ja je raad het nooit maar zondag gaat de klok vooruit en ik mag een heerlijke back to back draaien (sluit en dan weer ochtend)!! Mag ik mijn lieve supervisor daar vriendelijk voor bedanken, nog minder slaap. Zal heel gezellig worden zondag...
Ik hoor vincent nu al zeggen 'goed voor je werken met je kadaver!'. Ook al eet ik hier onwijs slecht, de kilo's gaan goed.... In het skotel at ik nog beter dan hierzo. Komt door geld gebrek zal ik maar zeggen, maar ja is toch ook lekker een bruine boterham?

Zo heb jullie weer geupdate, dat andere verhaal (volledig gewijd aan mijn werk, want ik kreeg mailtjes of ik uberhaupt nog wel werkte) komt snel als ik weer internet heb!

kusjes

  • 21 Maart 2007 - 18:11

    Rosanne:

    He lieve jet,

    Zijn jullie ook zo heerlijk aan het genieten van deze eerste lentedag! Naja, genieten, moest gewoon werken hoor, maar is hier super mooie dag geweest en heb helemaal zin in de lente en straks helemaal in de zomer!

    Leuk parkje heb je daar, leuk om te picknicken! Misschien kom ik jullie nog eens bezoeken in Londen en dan gaan we gezellig picknicken en niet zo veel shoppen zoals je nu doet!

    Dikke kus

  • 21 Maart 2007 - 21:56

    Maantjee:

    Heej chickie!
    Leuke foto's.. ziet er goed uit dat weertje :)
    Maar dat had je natuurlijk ook al geschreven!
    Nou ik ga snel nog ff je andere story lezen!!
    Kusje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2007

The big countdown

02 Juli 2007

Where is the bomb?

25 Juni 2007

Pechvogel van de week

22 Juni 2007

Le Cirque de Marriott

13 Juni 2007

de laatste keer....

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 23990

Voorgaande reizen:

19 Januari 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: