Andy the famous horserider - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van anthonia - WaarBenJij.nu Andy the famous horserider - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van anthonia - WaarBenJij.nu

Andy the famous horserider

Door: Jet

Blijf op de hoogte en volg

28 Maart 2007 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Andy the famous horse rider and the Primark adventure

Jawel ik heb ook weer eens wat meegemaakt!! Vrijdagavond na het werk wezen stappen, uiteraard had ik er toch een uur of drie eerder moeten zijn want iedereen was gewoon te dronken!! Even een snelle inhaalslag om te zorgen dat ik toch nog een beetje op niveau kan praten ;). We waren in de Ruby’s waar we ook het personeelsfeestje hadden, geloof me dat brengt zo ze voordelen met zich mee. Sta ik te praten met de manager, een oostblok meisje van in de dertig (ze zag eruit als 20 bizar). Blijkt dat ze in Nederland heeft gewoond dus afijn jullie begrijpen ik was helemaal fantastisch! Zij vond het ook meteen een mooie kans om haar Nederlands op te halen (ik had helemaal geen flauw idee waar ze het over had maar stug blijven lachen en ja roepen), ik vond het een mooie kans voor gratis drank. Wel onwijs met haar gelachen, ze heeft mijn lege pakje sigaretten meegenomen om haar Nederlands te oefenen... Dussss...
Ana was volledig compleet dronken, ze wist van voor niet meer dat ze van achter leefde! Vond ik te grappig, ze hing heel de tijd om mijn nek om me te vertellen dat ze Ivo zooooo erg miste en dat ze van me hield. ‘Ana ik ben druk, sta met mijn cocktail’. Maar nee, Jet moest mee dansen. Wat inhield dat Ana aan het dansen was en ik aan het voorkomen was dat ze viel... Altijd leuk met je nuchture hoofd tussen de dronken droppies.
Ineens werd ik zwaar geinspecteerd door een mannetje, wat hebben die mannen.... ‘Hi i’m Andy’ ja joh leuk voor je, dacht ik maar ik zei ‘Hi i’m Jet’ (wat natuurlijk 5 minuten duurde voordat hij doorhad dat ik echt Jet heette, echt een fijne naam hier in Engeland). Hij was zeker een kop kleiner met als gevolg dat hij tegen mijn borsten stond te praten... Nu begrijp ik dat ze vast onwijs leuk gezelschap zijn maar is dat echt nodig?? Meneer Andy had mijn borsten (ook met mij) een geanimeerd gesprek over paarden. Best een beetje vreemd vond ik persoonlijk. Jawel toen kwam de hamvraag van de avond ‘Do you have any idea who i am?’ ‘Yes Andy, further i am clueless’ ‘I race horses’ Aha dat verklaard dat verhaal over paarden. Wat blijkt in Engeland is hij een beroemde paardenracer, hij doet het nog goed ook. Wat voor mij gratis drinken betekende, op deze manier gaat het stappen wel goed hier!! Zijn manager en de man van wie hij de paarden rijd was er ook bij, mister John, lache. Die man was completely loaded, dus Saartje ik aanpappen voor je maar hij was voor mij toch al wel schijn dood, het is helaas niks geworden. Sorry Saar.
Uiteraard ging die club alweer te vroeg dicht, snel gedag zeggen tegen de lieve manager en dan rennen om mijn bus te halen. Mister John liep met mij mee, wel fijn een vader figuur wat met je oploopt. Nou wat bleek verbleef hij bij ons in het hotel!!! Heb ik weer, zwaar zitten drinken met een vaste gast. Heel fijn.... Nu mijn vader figuur niet echt door liep had ik mijn bus gemist, weer zo’n heel fijn moment... Maar dan heb je altijd de taxi die je dan heel decadent kan nemen, wat ik natuurlijk ook wel heb gedaan. Ivo belde heel decadent vanuit Nederland voor een lul praatje, atlijd goed om 3 uur ’s nachts na 6 Peroni’s haha. Hij kwam ook met de informatie dat Ana veilig was thuis gekomen, aangezien ze spoorloos was verdwenen. Hij heeft namelijk over de telefoon aan de taxi chauffeur moeten vertellen waar ze woonde. Ze heeft verder geen drank probleem hor!
Meneer de taxi man heeft mij ook veilig voor het geweldig fantastische Park House afgezet.
Ik moet vaker gaan stappen, maak je nog eens wat mee zeg!
Vandaag (dinsdag) ben ik lekker vrij, met Ivo ontbeten bij de Pizza Express. Ik een vette salade, hij een pizza met extra pepperoni. Ach ja je bent student of niet natuurlijk. Aangezien het is hier vandaag heerlijk weer was met Michele in Hyde Park wezen drinken. Want Mi wist zo’n leuk tentje aan het water, aangezien Mi in het Park House nog de weg kwijt raakt hebben we het uiteraard niet in een keer vonden. Kom ik lekker bijdehand met mijn ‘Mi waar moeten we heen?’. Bij die vraag raak je al gegarandeerd de weg kwijt. Verder is ze wel lief hor, zie je tenminste nog een wat zullen we maar zeggen. Zagen we daar bij dat super leuke tentje aan het water Laura Paap en nog een meisje van school, toch wel weer heel bizar. En je voelt je zo cool als je bekenden tegenkomt in deze stad! Toen we weer bij de metro stonden, kwamen we met het briljante idee om naar de Primark te gaan. Hier in Londen een begrip want je heb shirtjes voor 1,50 pond! Dat gooi dan toch ook wel weer met liefde weg. Nu wilde we dat uitstapje eigenlijk voor April houden, als we ons salaris weer zouden hebben. Maar ja iedereen zegt toch dat we daar echt heen moeten want ze hebben zulke leuke tassen/ondergoed/shirtjes/schoentjes bla bla bla. Ik geef iedereen de schuld van het feit dat we daar heen moesten gaan!
Nu is het al een avontuur op zich om de Primark te vinden in Hammersmith waar we nog nooit waren geweest. Begint al bij het punt dat je metro uitgaat, welke uitgang moeten nemen? De rechteruitgang is het dichtst bij, dus dan neem je die maar. Sta je dan op straat... Ja dus en dan? Hmmm, rechts kijken, links kijken ja... Maar mijn speurdersneus merkte een Primark tas op die van de andere kant van de straat kwam. Daar moeten we heen! Hoop ik, denk ik... Op zoek naar de Primark tassen, zolang ze ons voorbij lopen gaan we goede kant op. Kwamen we nog best veel meer leuke winkels tegen, maar we hebben een doel dus niet stoppen. En jawel in 1 hele keer de Primark aan uw rechterhand! Schouderklopje voor Jet en Michele! Die winkel, jeetje mina, groot groot onverstelbaar.Ik had een soort Zeeman verwacht, je weet wel zo’n winkel waar je alleen je sokken koopt. Maar ze hadden serieus leuke dingen! Onze mandjes waren dan ook binnen no time gevuld met ondergoed, riemen, shirtjes, pantoffels, pyama’s en zelfs bijna met bikini’s, tassen en schoenen. Die bikini’s waren vonden toch wel een beetje overdreven, nu ging het ook moeilijk omdat mijn borsten in geen van allen zouden hebben gepast.... Het leukste moment kwam natuurlijk bij de kassa toen ik maar 20 pond hoefde af te rekenen! Moet je nagaan voor 20 pond: 2 riemen, 3 shirtjes, pantoffels, voor anderhalve week aan ondergoed (ook voor meine liebe sister) en nog een kadootje.
Nou dat is geen geld natuurlijk. Dus als we ons salaris hebben gaan we nog maar een keer! Ja wij zijn weer helemaal gelukkig en volgende maand gaat er een Primark open naast mijn hotel. Rottige bezigheden zeg. Maar ik zit ook op een horloge van Diesel te azen dus ik moet gaan kiezen. Dat zijn wel serieuze rottige bezigheden.

Gister nog een private diner voor 70 man gehad in het restaurant, alleen maar Amerikanen. Was onwijs leuk, hoef je ook niet over na te denken, gewoon een beetje knallen. Op een gegeven moment vroeg een van die Amerikanen of ik misschien Engels was. Haha helaas joh jammer voor je ik ben Nederlands. Zwaar teleurgesteld want hij was al 3 dagen in Londen en hij nog geen echte Engelsman ontmoet. Nee en dan ben je in het Marriott helemaal aan het verkeerde adres. Op de gehele F&B afdeling werken maar 2 Engelse koks en that’s it.
Onderling was het natuurlijk een groot feest, iedereen bloed vervelend. Super gelachen. Mijn Chef vraagt wanneer ik nou eens een keer de keuken in kom. Oehoe ik weet niet of je dat wil want als ik naar een mes kijk begin ik al te bloeden. We zouden het nog wel een keer over hebben want hij zou het wel leuk vinden. Volgens mij vind hij me toch wel aardig. Tijdens mijn pauze liep ik met mijn Red Bulletje te zwaaien, dat volgens mijn collega’s de reden waarom ik zo hard kon werken. Waarschijnlijk zat ik daarnaast ook nog wel aan de drugs want alleen op Red Bull kon dat niet. Bedankt he, steek ik in mijn broekzak. We maakte een voorstelling van hoe het zou zijn als heel het spul mee zou komen naar Nederland om naar Amsterdam te gaan.... Dat gaat Amsterdam niet overleven! Nou zou Rotterdam dat makkelijk aan kunnen maar ja, ze zullen en moeten naar 020. Ze zouden een inschrijf lijst maken en alleen de gekste mochten zich in schrijven. Nou dan kan je heel het hotel wel sluiten voor een week. De tranen rolden over mijn wangen van het lachen, fantastisch. Ik neem heel het spul mee naar Nederland!!

Ondertussen is het alweer de volgende dag, ik doe zo lang over mijn stukjes want ik ren altijd van hot naar her.Ik heb vandaag nog nieuwe sneakers van Nike gekocht! Helemaal leuk met zwart en goud. Gelukkig over 3 dagen mijn salaris want dat is weer hard nodig ;). Vanavond ga ik wat drinken met Ana en dan hopelijk vroeg naar bed want ik heb weer een ochtend morgen. Gelukkig alleen morgen en dan weer de avond in.
Het is hier trouwens wel in dat Park House alsof ik niet mag slapen, elke ochtend is er wel wat. Negen van de tien keer heeft mijn bijzondere huisgenootje al om 8 uur (dat is gewoon midden in de nacht!) honderd vriendinnen uit genodigd maar vanochtend werd ik gewekt door het geluid van een heerlijke boormachine.... Ze zijn in de unit naast me bezig met de badkamer.... Jongens bedankt! Dus mijn humeur is gedaald tot het vriespunt. Nou ik ga nog even chillen voor ik ga drinken, anders ben ik morgen echt een wrak.

Dikke kus voor u allen

  • 28 Maart 2007 - 17:20

    Baco:

    Hoi Helicopter hoest daar zo.
    Hier alles goed.
    We gaan je gauw weer zien.
    Groetjes.


  • 28 Maart 2007 - 18:23

    Maantje:

    Klinkt goed man dat shoppen!! :)
    Ik is bijna jarig he haha scoor voor mij ook een leuke engelse tas :D
    Heerlijk je verhalen man!
    Ik hoop je volgend week weer ff te zien!!!
    Kusje

  • 29 Maart 2007 - 15:00

    He Jettie!!!!:

    Haha, mooie verhalen weer! Die primark is fijn he?! Hebben er bij ons alleen een in Dundee, dus kan niet zo makkelijk geld uitgeven als jullie.

    Leuke schoenen! Je klinkt lekker enthousiast, houden zo!

    Dikke kus

  • 29 Maart 2007 - 15:01

    Rosanne:

    Oeps, hihi

  • 06 April 2007 - 23:32

    LEOO!:

    JETSKII! Heb ik je eindelijk gevonden he.. SJEMIG! Ik sta op de 1 of andere magische manier niet in jou mailinglijst (of je hebt natuurlijk helemaal geen mailinglijst gemaakt 8) heee), waardoor ik je fabuleuzee (is vast geen woord, maar goed) site niet wist te vinden. Plotslich stond je daar op mijn waarbenjij.nu en hat ich dich gefunden. Wat n goddelijk moment! Nee even alle gekheid aan de kant he.. Hoe is t ermee? Aan je verhalen te lezen geht t allemaal sehr sehr gutieee en ben je volop aant genieten! Hier gaat ook alles goed, ik heb nog steeds 24-uur bewaking maar mag tegenwoordig overdag wel een uurtje naar buiten; lkkr aan de rijn zitten met n glaasje limo terwijl ik sjaaltjes brei. Nou egt even serieus, we werken ons de teringtyfus maar hebben t desondanks tog heel fijn! We machen hier mooie party en ze zijn heel blij met Team HOLLAND. Met jou zijn ze zo te lezen ook heel blij, maar hoe kan dat eigenlijk ook anders he!
    Lief, vooral lkkr blijven genieten und wir sprechen UND sehen einander snel!
    Deutsche Küβe, wir denken an dich!
    x Lataah.

  • 06 April 2007 - 23:33

    Wieder Die Leo:

    Dat pauperding pakt gewoon mijn ringel-s-je niet. SCHEISS! Haha, lief ik spreek je! x

  • 09 April 2007 - 12:57

    Fleur:

    Heee jet!!
    Fleur hier!
    Nu geen tijd om je berichtje te lezen want zit op werk! Maarrr ben errug benieuwd hoe het met je is! Ziej e over twee weken? Hier in France is alles bien!

    Dikke kus en liefs Fleur

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2007

The big countdown

02 Juli 2007

Where is the bomb?

25 Juni 2007

Pechvogel van de week

22 Juni 2007

Le Cirque de Marriott

13 Juni 2007

de laatste keer....

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 23991

Voorgaande reizen:

19 Januari 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: